понеділок, 18 квітня 2016 р.

До відома шестикласників!

         Нижче опубліковано вимоги щодо обовязкових знань з теми "Стародавній Рим за Царської та Республіканської доби".
Завдання на урок узагальнення будуть побудовані в основі з даного переліку. Отож,
Учень/Учениця має:

 - називати хронологічні межі заснування Рима, Римської республіки, роки Другої Пунічної війни, реформ братів Гракхів, диктатури Цезаря;

- показувати на карті Апеннінський півострів, Рим, Карфаген, перебіг
Другої Пунічної війни, кордони Римської середземноморської держави, римські провінції доби Республіки;

 - визначати характерні риси суспільного устрою Римської республіки;

- описувати побут і повсякденне життя за часів Республіки, римське рабовласницьке помістя, сім’ю і виховання у римлян;
- застосовувати та пояснюти на прикладах поняття: «республіка», «патриції», «плебеї», «сенат», «консул», «народний трибун», «вето», «легіон», «провінція», «гладіатор», «диктатор», «імператор», «тріумф», «овація»;
- порівнювати становище патриціїв та плебеїв;
- характеризувати особливості республіканського устрою в Римі, демократії, прав та обов’язків громадян, діяльність Цезаря;
 - оцінювати внесок Риму республіканської доби в історію людства

Бажаю успіхів при підготовці і хорошої памяті)).
 

Немає коментарів:

Дописати коментар