Завдання на урок узагальнення будуть побудовані в основі з даного переліку. Отож,
Учень/Учениця має:
- називати хронологічні межі заснування Рима, Римської республіки, роки Другої Пунічної війни, реформ братів Гракхів, диктатури Цезаря;
- показувати на карті Апеннінський півострів, Рим, Карфаген, перебіг
Другої Пунічної війни, кордони Римської середземноморської держави, римські провінції доби Республіки;
Другої Пунічної війни, кордони Римської середземноморської держави, римські провінції доби Республіки;
- визначати характерні риси суспільного устрою Римської республіки;
- описувати побут і повсякденне життя за часів Республіки, римське
рабовласницьке помістя, сім’ю і виховання у римлян;
- застосовувати та пояснюти на прикладах поняття: «республіка», «патриції»,
«плебеї», «сенат», «консул», «народний трибун», «вето», «легіон», «провінція»,
«гладіатор», «диктатор», «імператор», «тріумф», «овація»;
- порівнювати становище патриціїв та плебеїв;
- характеризувати особливості республіканського устрою в Римі, демократії,
прав та обов’язків громадян, діяльність Цезаря;
- оцінювати внесок Риму республіканської доби в історію людства
Бажаю успіхів при підготовці і хорошої памяті)).
Немає коментарів:
Дописати коментар